Tuesday, October 27, 2009

Bling Bling 101﹕識少少扮代表教學

有一日,pat pat特別痕,無啦啦鍾意左bling bling。

睇左好多deco雜誌,買齊要用的工具,不過一直都未有行動。

直到最近獵物終於出現,笨手笨腳搞左一件都可以接受的東西出來。

試過之後先知道無想像中複雜,我都做到,難極有限。

材料﹕

1. AB膠 ($24,深水埗買)
2. Blu-tack - 我沒有買點鑽筆,所以就黏少少在dotting tool個頭,好簡單就可以點起d bling bling。其實亦可以點膠水,不過我嫌膠水太黐lup lup,blu-tack乾手淨腳得多。
3. 畫筆 - 油顏色用
4. 阿加力顏料 / Acrylic Colours ($64,商務買) - 學名係"丙烯畫顏料",唧出黎唔駛加水就用得,乾透後可防水。可以用於布,紙,木材,皮同磁磚等等。
5. 鉗 - 不會用來拿水鑽,好論盡, 主要是用來拍齊位置。
6. Dotting Tool - 可以好準確放水鑽,而且拿著都比較舒服
7. 保護膜 ($8,Y拍買) - 望膩左可以成張撕走,唔會留低膠水痕跡
8. 要bling的目標
9. 主角bling bling (淘寶買)

步驟﹕


1. 貼保護膜 - 我完全無技巧,貼到起曬泡,反正貼完bling bling都唔會睇到,無所謂。
不過要留意角位,保護膜有少少彈性,只有用力拉扯,就可以好順滑貼服。


2. 起稿 - 我先畫在白紙,比較方便修改,畫好再用過底紙印上。


3. 油底色 - 根據你準備好要貼的bling bling的顏色,油返相對的位置。唔需要完全一樣色,同一個色系就可以啦。
油底色可以令水鑽之間的虛位無咁顯眼。


4. 貼bling bling - 等顏料乾之後(大概半個鐘),先從圖案開始貼。首先沿住圖案的邊緣貼,圍好條邊就由外到內貼。所有圖案都貼好後再貼背景。


5. 完成

我知咁做好tacky,不過真係忍唔住。

Bling bling x 2 (指甲油為Color Club Sex Symbol)

****************************************************************************

係唔係好簡單呢? 我都係跟住雜誌教的方法做,都無遇到特別的問題。

我係雜誌都cut左少少basics出來﹕

1) 3個基本貼法


平排對齊﹕適用於橫,直線的圖案

好處﹕最容易,邊緣整齊,需要最少的bling bling
缺點﹕比較多空隙


"卡啦"﹕適用於斜線的圖案

好處﹕完全無空隙
缺點﹕邊緣不整齊,要用細size的水鑽補位,需要較多的bling bling


不同size不規則分佈﹕適合曲線的圖案

最快可以完成的貼法

2) 膠水


我在深水埗見到2款AB膠,我買的是slow-setting,要90分鐘乾透。另一款是紅色的,只要15分鐘就乾。

未乾之前,d水鑽貼左落去仲係可以郁,慢d乾的好處係錯左有時間改。


2支分別唧1:1的份量,攪勻就變成一pat鼻涕,乾左會變返透明。
我無用佢本身的工具,牙籤尖d,搽d窿罅位比較容易。

我每次都只係唧少少,因為係逐part整,每part都唔係用好多。唧出來唔夠半個鐘就會變到好杰起絲,用上來比較麻煩。


每次淨係搽一小部份,唔好一次過搽大範圍。
好少膠水已經可以黐實,唔好搽到d bling bling好似俾膠水浸住咁多。
一來會攬到自己隻手黐lup lup,二來會好似左上張圖,有條膠水邊。
如果不小心整左條膠水邊出來,一定耍趁未乾推勻佢 或者 抹左佢(可以用棉花捧點少少洗甲水)。
如果唔整乾淨,膠水乾左之後係好硬,再係隔離貼係會拱起左。呢個時候就要用介刀好大力又好麻煩先可以起返d膠水。

***********************************************************************************

以上係我整完一次的少少經驗,如果有錯漏的地方希望大家可以提下我。

另外,我一路整隻手"hi"到好多膠水,又懶行去洗手,給果乾左之後用洗甲水/酒精/洗手液/油都洗唔甩。有無人知道可以用咩整甩d膠??

Related Posts with Thumbnails